Головна Для батьків і дітей Орієнтовні завдання екзамену з інформатики для 6 класу

Орієнтовні завдання екзамену з інформатики для 6 класу

Завдання для внутрішкільного контролю навчальних досягнень

 з інформатики в 6 класах

( І семестр 2016-2017 н.р)

І. Лінійні алгоритми

1. Якщо на одну шальку терезів поставити Даринку, яка важитьN  кілограм,  і Софійку, яка важить на 5 кілограм менше, а на іншу насипати M  кілограм цукерок, які набагато важчі за дівчаток, то скільки кілограм  цукерок доведеться з’їсти дівчаткам, щоб шальки терезів врівноважились?

 

2. Невдаха-учень Сашко сів виконувати домашнє завдання і просидів за  столом 2 години. З них X хвилин він чухав потилицю і дивився у вікно,  Yхвилин шукав у письмовому столі гумку, щоб стерти у підручнику карикатуру свого товариша, на малювання якої він  витратив L хвилин. Весь останній час Сашко перекладав англійські слова.  Скільки слів він встиг перекласти, якщо на переклад одного слова йшло 5 хвилин?

 

3. Петрусь задумав число і нікому його не назвав. Друзі спіймали його і  примусили подвоїти задумане число, а потім додати до нього 5. І тільки після  того, як вони пообіцяли Петрусеві благодійну допомогу на контрольній з  математики, він зізнався, що вийшло число n. Визначте, яке число задумав і  приховав від своїх друзів Петрусь.

 

4.З тераріуму втекло Xгадюк, Y кобр та L гюрз. Довжина кожної гадюки , кожної кобри – 1м 30см, а гюрзи -  1м 15см.  Скільки метрів  отруйних змій втекло з тераріуму? Яку довжину вони складають у  сантиметрах?

 

5.Киця Мурка вирішила стати вегетаріанкою. Кожного дня вона їсть Х картоплин, Y морквин та L капустин. Скільки овочів з'їдає Мурка за тиждень?

 

6. Знайти середнє арифметичне чисел а,в,с.

 

7.Шестикласники висадили Х берізок, Yкаштанів таL яблунь. Висота кожної берізки становить а1м та а2см, каштана – b1м таb2см, а яблуні – c1м та c2см. Скласти програму, яка знаходить загальну висоту висаджених дерев  у сантиметрах.

 

8. Скласти програму, яка обчислює периметр п’ятикутника P, якщо його найменша сторона дорівнює Х см, а кожна наступна на 1.8 см більша за попередню.

 

9. Одна сторона прямокутника дорівнює Х м, а друга у 2.5 разів більша. Скласти програму, яка знаходить периметр Р та площу S даного прямокутника.

 

10. Шестикласники висадили Х дерев. Висота кожного дерева – а1 метрів та а2 сантиметрів. Скласти програму, яка знаходить загальну висоту висаджених дерев  у сантиметрах. Скільки повних метрів дерев висадили шестикласники?

 

 

ІІ. Цілочислене ділення та обчислення значення виразів

 

1.Складіть програму обчислення суми цифр цілого двохзначного числа. Екран повинен мати вигляд: 

 

Введіть двохзначне число: 34

 

                                    3+4=7.

2.Складіть програму обчислення квадрату суми цифр цілого двохзначного числа. Екран повинен мати вигляд:

 

Введіть двохзначне число: 34

                                     3+4 у квадраті =49.

 

3.Дано число Х – ціле. Визначити, скільки в ньому тижнів та днів окремо.

 

4.Дано число Х – ціле. Визначити, скільки в ньому сантиметрів та міліметрів.

 

5.Дано число Х – ціле. Визначити, скільки в ньому місяців (по 30 днів) та днів;

 

6.Задано 2 цілих числа Х та Y. Скласти програму, яка знаходить цілу частину і остачу від ділення числа X на число Y.

 

7.Дано ціле число Х – кількість копійок.  Визначити, скільки в ньому гривень  та копійок.

 

8.Дано ціле число Х – кількість хвилин. Визначити, скільки в ньому годин  та хвилин.

 

9.Складіть програму обчислення суми цифр цілого тризначного числа. Екран повинен мати вигляд:

 

Введіть тризначне число: 345

 

                                      3+4+5=12.

 

10. Складіть програму обчислення добутку першої та третьої цифр цілого тризначного числа.

 

ІІІ. Команда повторення

 

1.Скласти програму, яка надрукує всі двоцифрові числа в рядок.

 

2.Скласти програму, яка надрукує всі числа кратні 3 з проміжку від 1 до 100.

 

3.Скласти програму, яка надрукує всі числа кратні 5 з проміжку від 1 до 100.

 

4.Скласти програму, яка надрукує всі парні числа з проміжку від 1 до 100.

 

5.Скласти програму, яка надрукує всі числа з проміжку від А до В в стовпчик.

 

6.Послідовність з n елементів задана за правилом:

 

a.Надрукувати всі елементи в рядок та обчислити значення суми;

 

b.а=1 => a=a*2. Надрукувати всі елементи в стовпчик та обчислити середнє арифметичне;

 

c.а=1 => a=a+4. Надрукувати всі елементи в рядок та окремо значення останнього елементу.

 

d.а=1 => a=3a+1. Надрукувати всі елементи в рядок та обчислити значення суми.

 

7. Обчислити добуток для послідовністі з n парних елементів та надрукувати всі елементи в стовпчик.