Головна

Екологічно-соціальний проект «Небезпечно-безпечна батарейка» в дії

Учні Фастівського НВК  під керівництвом учителя біології Шевченко Т.В. розпочали активну роботу в екологічно-соціальному проекті "Небезпечна батарейка"

Мета проекту:

  • привернути увагу учнів до глобальної проблеми твердих побутових відходів;
    • залучити учнів до практичної діяльності у розв'язанні проблеми навколишнього середовища місцевого значення;
    • з’ясувати можливості організації та популяризації інформації про необхідність утилізації елементів живлення в закладах освіти.

Завдання проекту:

  • проаналізувати рівень обізнаності школярів щодо небезпечності використання елементів живлення.
  • Розглянути можливі засоби інформування та встановлення зворотного зв’язку з учнями школи щодо даної проблеми.
  • Висвітлити отримані результати широкому шкільному загалу та спонукати до позашкільної співпраці зі збору та утилізації батарейок.

Актуальність теми

Використані елементи живлення містять ртуть, кадмій, свинець, олово, нікель, цинк, магній та інші хімічні елементи й сполуки. На сміттєзвалищах під впливом атмосферних факторів елементи живлення швидко руйнуються; речовини, що є в їх складі випаровуються і вимиваються.

Через воду й повітря токсичні метали потрапляють у живі організми, у яких викликають ураження органів, погіршують репродуктивну здатність та викликають генетичні зміни й ракові захворювання.

Для промисловості відпрацьовані батарейки – це сировина з високим рівнем концентрації цінних елементів - кольорових металів та мінералів. Тому доцільніше налагодити переробку батарей, ніж просто викидати їх на загальні сміттєзвалища.

Таким чином, кожен із нас зробить свій внесок у збереження екології навколишнього середовища й покращення умов життя для нас і для майбутнього покоління.

 

 

ВИСНОВКИ

  1. 1.Рівень обізнаності школярів щодо шкідливості елементів живлення можна вважати низьким.
  2. 2.Популяризація інформації про небезпечність елементів живлення і вплив на довкілля найбільш потребують учні молодшої та середньої ланки.
  3. 3.Інтерактивне проведення навчання учнів із використанням розробленого сценарію має більш практичний результат і формує усвідомлену відповідальність за дії у довкіллі.
  4. 4.Проект визнано переможцем серед соціальних проектів шкіл міста у 2015 році, що свідчить про актуальність і доречність вибраної форми популяризації даної проблеми з утилізації твердих побутових відходів, і рекомендовано до продовження й подальшої популяризації.
  5. 5.Даний проект привернув увагу не тільки школярів, а й батьків, які запропонували свою підтримку у створенні спеціальних боксів для збору та подальшого відвезення до пунктів прийому зібраного матеріалу.
  6. 6.Існуюча інформація про пункти прийому використаних батарейок, що є в Інтернеті, не завжди відповідає дійсності; більшість таких пунктів уже не існує ( http://answers.in.ua/princip-dii-batarejki/ ), а ті, що надають таку послугу, роблять це за кошти

http://ekoinvest.com.ua/uk/batareyok-akumulyatoriv

 

http://www.batare.com/comAgreament-.htm